Tuning Show 2011, București


Există două posibilități: prima ar fi că, grăbit fiind nu am observat toate detaliile, iar a doua, care cred că ar fi de altfel și cea mai plauzibilă, este că salonul a fost în cel mai bun caz modest. Dacă acum câțiva ani erau prezente destule mașini astfel încât să ambuteieze spațiul din halele Romaero, anul acesta eu sunt un pic dezamăgit. Desfășurat la Romexpo, salonul a găzduit pe 2 niveluri mașini atât de puțin inedite încât am reușit să dau 2 ture pe la fiecare stand și să ajung brusc la o concluzie sumbră: am terminat, pot pleca. Sumbră a fost concluzia mea întrucât am plecat spre salon plin de speranță și cu entuziasmul că am sa mă pot întoarce acasă cu câteva sute de cadre, cu care să pot demonstra că tuningul la noi în țară a depășit de mult etapa în care dacia berlina era cool cu 3 eleroane. Din păcate nu este asa. In continuare exista S-Klasse modificat super-sport, oameni care cred ca dacă și-au lipit un shopping list pe mașina înseamna că este modificată cu ceva, sau pur și simplu modele stock aduse la vânzare, promovate împreună cu jante de un bun gust mai mult sau mai puțin îndoielnic.

Totuși a existat și o parte pozitivă: apariția mașinilor clasice la evenimente mondene de gen. Puține, dar de bun gust au fost praful de sare aruncat în tocana de mașini înghesuite sub cupola Romexpo. Din păcate aglomerația și lumina insuficientă mă previn să vi le pot prezenta în totalitate.

Puținele poze reușite mai arata o stare fapt, cunoscută de altfel de toată lumea: sex sells! Un ambalaj foarte bine gândit vinde ușor un produs mediocru!

Pozele le găsiți în totalitatea lor în rubrica Fotografii – TUNING SHOW 2011

Nota bene: exista posibilitatea ca anumite modele din expoziție să nu fie cuprinse sau caracterizate de textul de mai sus, iar eu, din motive subiective să fi trecut pe lângă ele și să nu le fi remarcat!

This entry was posted in Diverse. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

